13:25

Åkte till skolan, hade nationella skrivdelen i eng.
Gick faktiskt bra!
är väldigt nöjd om jag får säga de själv ;)
nej inte väldigt, men ganska iaf.
Sen kände jag mig (som jag förstod att jag skulle göra) hängig
och trött. hade nästan planerat att ändå ka hem efter första lektionen,
för kände mig inte särskilt pigg kvällen innan.
så jag tog bussen ut och skippade att hoppa av vid min
hållplats, eftersom jag först skulle ut till stallet.
bad bad girl!
Men jag kände, att jag mår inte bättre av att bara sitta
och göra ingenting, och dessutom hade jag ju faktiskt
sagt att jag skulle ut dit på onsdag.
Så de fick bli de en snabbis, red ut
på ett nervrak till häst haha som vägrade komma in från hagen...
Han sprang ist runt med nisse och fjantade sig.
Så tillslut tog jag en hink med lite skramel saker
så kom han fram direkt :) hihi lättlurad.
iaf så testa jag en ny väg, lite halvkul sådär.
drygt at de bara finns typ nåra få vägar att rida på :p
jaja
nu har jag haft saltvatten lösning i näsan, som
tog bort min nästäppa :)
sen ska jag äta vitlök mot hals ont.
fast nu ska jag dricka te!

Puss på alla :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback