Ansiktsmask!

Nu har jag tagit ett långt välförtjänat bubbelbad :)
Och dessutom haft en ansiktsmask med äggvita och citronsaft:
Äggvitan har en förmåga att lyfta bort orenheter och citronsaften har bakteriehämmande egenskaper.
Du har i en äggvita i en skål och vispar de till ett vitt styvt skum,
och sen vänder du försiktigt 1 tsk citronsaft ner i äggviteskummet.
Sen är de bara att smeta på! ska sitta i 20 min,
den blir lite "stel" efter ett tag, och var lite svår att få bort tyckte jag,
men jag hade den nog lite längre än 20 min haha!
Iaf så var den faktiskt jätte skön, och jag känner mig verkligen
fräsh nu (:!
Nu är jag nog redo att testa ringa landstinget igen,
och imorrn kanske de blir att åka till gränby en sväng?
Får se, älskling kommer hit, och är inte heelt säker på om han
är sådär jätte sugen på att åka och shoppa (a) haha!
Men de får man se ;)
Nu ska jag nog plugga lite och ta nån lunch :)
Ha de bra !
Kärlek. 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback