ARGER!

Nu blir jag less.
Jag är faktiskt riktigt jävla sur nu!
sådär arg så de bara bubblar haha! Men jag ska lugna ner mig nu,
kanske åka till Jossi och puffa lite på VP:n ifall vi kunde
komma dit, hoppas de, behöver prata av mig nu haha!
Lite fjantigt är de, men de spelar ingen roll.
jag är sur ändå.. haha!
Iaf så har jag vart hos Malin med Jossi Chrille och Tess,
vi har rökt lite vattenpipa, dunkat musik, pratat och gjort sånt
man absolut bara måste göra när man är förkyld..!
Nej nu ska jag spela memory med gulligaste angelica som
försöker lära mig hur man gör, även fast jag redan vet,
men honär gullig ändå :)

Hejsvejs, hoppas eran kväll blir bättre än min! <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback