Att fånga en fjäril.

Wow, 11.5 grader utomhus, nu är våren är på riktigt!
Snart är det sommar, om 2 månader!
ÅH kan inte sluta tänka på alla planer jag har inför sommaren!
Nu har Tess åkt hem, eller inte hem, men till vårdcentralen (:
Vi har solat och tagit våran promenix till macken haha!
Men de är så himla skönt att få steka den vinterbleka magen
mot solen igen och käänna hur de bränner i ansiktet av solen
ÅH JAG ÄLSKAR DEHÄR :D!
Meeeeeeeen.. då måste jag sitta inne och hålla på med skolskitarbete..
Haha men de gör inte mig så jätte mycket faktiskt,
de ska ju bli ännu varmare imorrn (a)
Iaf så har jag jätte mycket att göra när jag kommer tillbaka
till skolan, har massa ogjorda uppgifter osv. så går
de när man är lat :( en nu är de slut på de!
För vinterdeppen är så gott som bortblåst haha nu är de ljust ute ju ;D
Så nu är jag uppvilad och har nog ork fram till sommarlovet,
fan så skönt de kommer bli..!
Juste! Måste kolla med pappa om jobb också.. haha, inte bra att
va utan sommarjobb ju :o

Nej nu ska jag ringa pappsen och kolla vad han säger hihi
Ha en superfin vårdag Pusss! :D


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback