bilutställning/västerås/grillning/volleyboll!

Dagen börjar med sol sol sol! Vaknade halv 8 av solen imorse,
vilket gjorde mig vääldigt glad :)
så de var bara att gå upp och duscha, äta frukost, packa, fixa mig
och sen åka! Jag pappa och Folke åkte på bil&MC utställning i Viksta.
Det var nice, jag köpte ett par solbrillor och äkta pärlörhängen :) Faktiskt
väldigt nöjd!
Sen tog jag bussen till V-ås, handlade lite saker att grilla åså,
sen vart det grillning och fotboll på hög nivå måste jag säga!
efter maten blev de volleyboll, och mycket skratt, från  min sida iaf, haha!
De var faktiskt rätt skönt ute, inte kallt iaf :)! Sommaren är på god väg!
Här kommer lite bilder ifrån kvällen:


BTW så rakar wille av sig håret nu, way to go honey! haha



Så lite bilder blev de iaf, och fint väder var de!
Riktigt skönt verkligen :) Nu har vi kollat på saw 4,
helt sjuka filmer, men jaja, hade varit mycket bättre om de inte varit
så himla mycket blod. vart bara äckligt haha..
Som sagt så håller wille på att raka av sig allt hår nu, så då passa jag
på att slänga in lite här :)

Hoppas alla haft en bra lördag! kram :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback