blåblå himmel!

Nu har min älskling åkt :( Lite sorgligt är de,
men bara en vecka, sen ses vi igen :)
Och om EXAKT 2 månader är de SOMMARLOOOOOOOOOOOV :D
Love it <3
har testat lite olika klänningar som legat och samlat damm
sen förra sommaren, och några nya, åh va jag längtar!
vissa klänningar har jag itne ens användt, fattar inte varför,
men jaja ? haha :o
Min mobilusb eller va man ska kalla de har gått sönder,
så jag kan såklart inte lägga över bilder, vilket betyder
att jag inte kan lyssna på musik genom headset heller,
och de leder till en ny mp3? ipod? äh vet inte, ska hitta nån bra grej,
och sen en kamera :)
De ska hittas!
Nu är jag lite smått hungrig, men får vänta tills maten är klar :)

Snaaart kommer jag kunna lägga in bilder igen ;)
Ha en bra dag, puss :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback