FAN!!

Nu blr jag så himla sur!
Har kvar eng report, och är inte den inne inatt kl. 00.00 får
jag IG. OCH JAG FATTAR NADAAAAA!.
hur jävla konstig som helst. åh jag blir så himla sur.
Sen ringde jag halens, hemsidan jag beställde hem kläder ifrån
för en månad sen som fortfarande inte kommit, och dom sa
att leggingsen jag beställt är slut, men jag får klänningen och gymsetet.
JA SOM VILLE HA DOM!
Nej nu måste jag lugna ner mig och typ. dricka te och sura.
+ att min fredag kommer bli sjukt jävla tråkig.
Och just nu är jag arg. ja jag är arg, ibland får man faktiskt vara de.
måste fortsätta med eng report,
sen ska jag skriva om min dag som offer på wiks slott på en brandövning
puss och kram, hoppas alla får en roligare fredag än mig, utan plugg!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag fick ditt sms, sorry jag ej svarat! Om du är hemma ikväll kanske vi kan prata :) Puss på dig o hoppas du blir på bättre humör!

2010-04-23 @ 17:57:56
URL: http://thecitylimit.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback