Glad påsk!

Sol sol sol!
Jag gillar de starkt! :) Drog ut och sprang imorse innan frukost
idag igen :) Riktigt skönt ute verkligen!
Sen blev de frukost efter många försök med att få upp
wille ur sängen, haha, en de gick till slut :)
Snart ska vi gå ner till bryggan och kolla hur de ser ut,
kanske blir årets första dopp idag? ofrivilligt ;) haha!
Nej jag ska iaf inte bada idag då de bara är 4.8 grader ute hehe.

Missade talang 2010 igår, synd, hade verkligen velat sett de..!
Jaja, så kan de gå :)
Nu ska vi snart ut, så de kanske inte blir så mycket bloggande,
ska åka till farmor på middag ikväll så hehe :)
Men ha en glad påsk allihopa!
Takee caare.


Kommentarer
Postat av: Linda

värst va du e hurtig då:) utan wille t o m. Hehe. Nu har jag länkat min blogg, men den är under bearbetning. Så inte klar ännu! Håller på o provar mej fram.

2010-04-04 @ 02:31:32
URL: http://thecitylimit.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback