Godkväll!

Nu har jag och Tess suttit i timmar med ett jävla estetarbete,
som inte skrivaren ville skriva ut.. Men tillslut gick de haha!
Iaf, så började dagen med skola på viktoria,
faktiskt rätt nice, först matte. Gick förvånansvärt bra!
Sen hade vi SMO, va skitkul! delade upp oss i 2 lag,
vi skulle tävla mot varandra.
Så först skulle vi starta och montera ihop en "maskin som sprutar vatten" haha,
kan man säga att de är, de gick på tid, och om man frågade hur man skulle göra
så la man på 10 sek på sluttiden.
Nästa gren var att bära en bår med en docka på, genom en trång tunnel,
och sen in i ett mörkt rum och hitta en galondocka, (som vägde hur mycket som helst)
För att sen lägga den ovanpå båren och sen hitta ut.
De va trångt, flåsigt, stressigt och skitkul! haha
Sen den sista grenen skulle man dela upp sitt lag, så att 4st fick klättra genom olika
"burar" som stod ovanpå varandra (kändes lite som fångarna på fortet haha)
och lite huller om buller. så skulle dom 4 som klättra
igenom burarna bära med sig en tung slang haha, genom alla burar, och de va som
en labyrint, så ibland kunde man hitta en väg, där man sen var tvungen att vända
om igen, haha om ni fattar?
Ialf så skulle den andra halvan av gruppen samtidigt montera ihop en leksaksbil (med beskrivning)
och sen när vi som gått genom burarna va klara skulle dom andra som
redan monterat ihop bilen, säga till oss hur vi skulle göra, utan beskrivningen,
utan dom fick komma ihåg hur dom hade gjort och guida oss fram till
beskrivningen haha!
Nu vart de långt, men hoppas ni förstod, de va kul iaf!
Sen blev e stallet. och sen hem till mig med tess
för att fota vårat estetarbete (vi om 10 år)
haha va kul :)
Men nu ska jag ner till min data för att prata med min älskling.

ha de super och sov gott! :D


Kommentarer
Postat av: Visan

Låter kul! Åh dem bilderna vill jag se sen :) haha

2010-04-22 @ 07:48:12
URL: http://visansgoda.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback