Godmorgon!

Godmorgon alla! :)
Idag ska vi ut på Viktoria, där kommer vi ha SMO (skydd mot olyckor),
matte och idrott! Ska bli helt okey, haha!
De blir ett stort steg för mig idag faktiskt.
ska gå i helt vanliga skor.
haha inga klackar idag inte.
Jaja, inte så stort kanske, men för mig är de,
haha!
Äh struntsamma, inget mer om de :)
Ska till stallet sen iaf,
och sen ska jag och tess fota våran serie till esteten :)
Jag får foto om min också, eftersom bilderna förstördes.
haha, de va inte så kul faktiskt, men jaja,
gör om gör rätt!
och min sötsöta katt sov hos mig inatt :)
Lite gullig är han allt!
Nej nu ska jag fortsätta drömma lite om min systemkamera
pusspåer! :)

 jag vill ha sommar. nu!

Kommentarer
Postat av: Linda

hehe värst va taggad du verkar va på den där kameran ;)

2010-04-21 @ 10:40:53
URL: http://thecitylimit.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback