godmorgon!

Så tänkte slänga in ett inlägg såhär på morgonkvisten :)
Är ite halvtrött, men har hunnit duscha, ätit frukost och
fixat mig, inte helt fel de inte :)
Idag blir de skola, och jag kommer inte komma hem förrän
halv tio ikväll.. har ju dans, men de är heeelt okey för mig ;)
Får se hur skolan gå iaf, känns lite konstigt att komma tillbaka,
och helt plötsligt passar jag inte i några kläder alls (haha)
nått jag bara fått för mig, förstås :p
Vaknade redan en halvtimme innan kl ringde imorse,
men kände mig ändå rätt så pigg haha!

snart kommer min skjuts, eller ja, om lite mindre än en timme,
varför gick jag upp så tidigt för?
haha jaja, vi hörs sen, pussar :)!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback