Godnatt

Imorrn är de skola, första gången på 6 veckor.
Får se hur de går, men de ska nog gå bra ;)
Jag börjar kl halv 9 och tess envisas med att åka bil,
hon är för lat för att ta bussen :(
Men, de betyder ju extra sovmorgon för mig iaf, så
why not? Hehe, fast ändå lite tråkigt, jag som tycker de
är roligare att åka buss hehe.
Iaf, så är de dans imorrn, WIHOOOOOO
snart uppvisning, oh yeah, oh yeah!
har precis kollat på wipeout, hahhahha man fick sig ett
gott skratt :) sen ballar av stål, men de höll inte länge,
för då skulle papi kolla på film så klart....... :(
Men nu ska jag snart sova, lycka till, kommer kanske inte
gå sådär suuuper menmen, blir nog bra ändå ;)
Jag är lite halvtaggad inför skolan imorrn ändå, haha, känns typ,
längesen? ska bli kul att träffa alla kompisar också :)

Men nu ska jag sussa gott så gör de ni med,
Pussssssss! :)

(fast måste faktiskt säga att sängen känns stor, utan min älskling hehe)


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback