Grönt te och resa till hallstavik.

Godmorgon alla!
Idag kände man sig inte liiite trött, haha,
gårdagen måste tagit rejält..! haha, för nu har jag sovit ut ordentligt :)
Annars brukar jag alltid vakna relativt tidigt, men inte idag inte ;) ..
Iaf, så sitter jag vid frukostbordet och ska väll snart börja fixa iordning mig för 
idag bär de av till hallstavik till Willes pappa :)
Ska bli härligt de 8).

Gårdagen var kul, vi målade ägg, åt påskmat, hade äggrullning och
mycket prat haha!
Men de va trevligt och kul!
Nej nu ska jag dricka upp mitt te och hitta på nått kul,
förmodligen hoppa in i duschen eller nått innan vi ska åka :)
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Linda

va kul att du kommenterat min blogg, jag blev glad :D extra roligt att skriva då

O roligt att du gillade den, ja jobbar inatt igen så då ska ja sitta ännu mer med den o försöka designa. får dock inte till min header, ja vill ju ha den där city limit texten o sen en bild på mej brevid, men den blir för liten hela tin :( men ska se om lovisa kan hjälpa mej idag

Ha det så kul i hallstavik :D

2010-04-04 @ 15:27:59
URL: http://thecitylimit.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback