grönt te och svidande hals.

Bussen från västerås till uppsala var 30 min försenad,
så jag och Wille stod ut och frös i väntan på bussen,
de hade vart en MC olycka, därför bussén var försenad,
iaf, så somnade jag på bussen, och täntke att fan va skönt,
då slipper jag vänta i 45 min på min buss i uppsala,
eftersom denhär bussen var så pass sen..
Men icke sa nicke, somnade som sagt på bussen, och chauffören
körde sim en jävla dåre och hann fram till uppsala på lite mer
än 1 h.. och de va inte ens en expressbuss!
annars brukar de ta ca 1 h och 45-50 min..
Så jag fick vänta på min buss ändå, och jag som va jätte trött,
så ska inte säga att de inte gjorde nått.
Men jag gick till ett café och tog en cafe mocha och satte mig
och såg lite halvt sliten ut..
+ att jag hade så himla ont i halsen.. Menmen, man ska inte klaga,
jag är glad att vi inte körde av vägen påväg till uppsala iaf! haha.
Nu är jag hemma, och sitter och dricker te i hopp om att jag
kan träna imorrn trots min illasvidande hals.
Tänkte gymma på min 2h långa lunch, och sen magdans
på kvällen, så kan bara hoppas på att min hals håller iom att
jag kommer stanna i stan till halv 9 på kvällen ungefär, haha!
Äh, får gå och lägga mig i tid helt enkelt.

Ska kolla på skor imorrn också, hoppas jag hittar nått fint bara,
skulle verkligen behöva ett par LÅGA skor!
haha, nej nu ska jag nog försöka hoppa i säng snart,
så jag kanske blir lite bättre iaf :)

Peace!



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback