Håll ut, håll ut.

Förr eller senare spricker en bubbla håll ut några dagar till.

Idag känner jag mig desto sjukare.
Inte bra alls alltså :/. Och de gör de inte bättre att jag inte får träna heller.
Eftersom jag är sjuk, så måste jag vila upp mig nu..
Och jag är så himla trött på att bara sitta och kolla film,
sitta vid datan, ligga i sängen och bara göra ingenting,
jag är så less på de!!
Visserligen har jag prov jag måste plugga till, men
de känns som att inget fastnar eller som att de ger någonting.
Fast oavsett så måste jag plugga. Spelar ingen roll ifall jag inte orkar,
för jag måste klara dehär!
Ska ringa landstinget idag också, men somsagt, känner mig inge pigg alls
och därmed har jag bara lust att slappa nu i sommar..
vilket jag skulle kunna göra, och bara jobba 2 veckor, men de känns
så onödigt när jag redan fått 2 bra erbjudanden, och alla kommer
väll ändå jobba 5 veckor, så de spelar ju inte så stor roll haha!

nej, nu måsta jag plugga och försöka ringa min handledare jag ska
gå med på sommarjobbet, hon har ett namn jag inte är van vid, och
inte säker på uttalet, heheh, men de ska nog gå bra (:

Chaochao :)
(de får bli en väldigt glad bild från grekland för väldigt längesen)




Kommentarer
Postat av: Linda

men det är sol nu, då blir du snart frisk :)

2010-04-09 @ 11:38:22
URL: http://thecitylimit.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback