Hey soul sister

Nu har vi precit ätit frukost, och Wille har dragit iväg till sin
träning nu, så jag får sitta här i MAX 3h och plugga haha!
nej, jag fick faktiskt följa med, men jag har så mycket att göra
så de va lika bra att jag stanna, sen tänkte jag ändå gå ut och gå,
men just nu känner jag bara för att göra klart alla mina arbeten,
trots att jag vill tränaaaaa! men. ja. som sagt, får bli lite glass,
lite plugg, sen en bra film ;) kan gå ut och gå när min kära pojkvän kommer
tillbaka. kanske. de får vi se :)
Igår cyklade vi i de fina vädret till lidl ja, ni vet vad jag menar, den där affären,
så tänkte vi köpa ben&jerrys men den fanns inte, så de blev nån annan
glass som va jätte stark och en ananas åså kollade vi på year one :)
Den va rätt bra faktiskt, lite rolig sådär. och ikväll ska vi forstätta på våran
saw-tittning eftersom vi lovat varandra att kolla klart på alla,
även fast vi inte vill heheheh ;)
Nej nu måste jag plugga, wille ska hjälpa mig med engelskan sen
eftersom han kan de och inte jag hehehe (:
Ha en bra dag.
Puss hej :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback