Home again

Nu har vi vart hos farmor och "jobbat" (sovit, pratat) men innan de
så mötte jag upp min kära syster på stan och vi gick på en lägenhetsvisning.
Den va rätt fin, men jag tyckte de vart en lite trång känsla på nått sätt,
men den var väldigt fin iaf :)
Sen hämta mamma upp oss och vi åkte somsagt till farmor.
Nu är jag hemma igen och sitter och dricker te, har så
himla ont i magen, tror jag åt för fort eller nått..?
haha, jaja, imorrn hoppas jag på gym med Mimmi igen eftersom
vi har så lång rast, men vi får se hur de blir, hoppas iaf ;)
Nej, nu ska jag beställa hem ett par jeans och dricka upp mitt te,
åh juste får inte glömma skolarbetet, fuck...
jajajaja!
Pusshej :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback