känner mig lite..

utvald?? haha!
Fick nyss ett brev om att jag slumpats fram ur komunens befolkningsregister
och ska fylla i en resedagbok, "resultatet kommer ligga till grund
för de förbättringa av trafiksituationen som planeras i uppsala"
, haha, jag finner de faktiskt
lite halvkul, så why not!?
haha, fast, jag tror nog att de är ganska många som blivit utvalda,
men, vad spelar de för roll? haha, lite kul är de ändå :)!
Så, nu har jag fyllt i att jag är alkoholist, har körkort och är 72 år.
Nä skoja, men de va lite kul frågor, jag som gillar att fylla
i kryssfrågor, fråga min inte varför.
Men, nu ska jag göra iordning lite middag!

Puss på alla glada :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback