Känner mig..

SLUT!
haha, helt sjukt vad trött jag är!
Imorse när jag vaknade var jag somsagt jätte pigg!
Men de beror nog på mitt dålig intag av lunch.....
Va typ snöstorm ute och jätte kallt, och varken jag eller tess
kände oss särskilt sugna på att gå ända upp till katedral,
så jag köpte en drick youghurt, för de var de enda matiga min
plånbok hade lust att bjuda på.
Så de blev de och ett äpple, snacka om att jag vart hungrig senare
på dagen! Men iaf, så gick jag och Mimmi och tränade efter skolan,
gick rätt bra, körde mage, rygg och ben idag,
kommer nog kännas imorrn haha!
Men de var riktigt skönt ändå, att få köra ut sig lite.
Sen blev de bussen hem så snabbt som möjligt,
men missade den med 3 minutersmarginal. KUL!
Jo, lite faktiskt, men de va inte så hemskt att vänta
i 30 min, ändå :)
Sen hem, och åt middag! Och drack mitt underbara te. ÅH va gott de va!
Nu känner jag mig duktig som gjort en jätteförsenad praktikuppgift.
Men de känns bra ändå :)

Dessutom, så fick jag byxorna idag! Blev riktigt glad och nöjd,
Dom sitter bra, men är lite stora nere vid vaderna, men jag är
nöjd ändå!
Sen har städarna varit här, så nu är de städat och fint i mitt rum,
hihi, fan va skönt! Slipper ligga och andas in dammråttor iaf.
Eller, nästan iaf, är inte så jätte duktig på att dammsuga, om man säger så (a)

Nu ska jag snart ringa min babe, men först, så ska jag göra lite mer
arbete hihi.

Sussi With Love.

Kommentarer
Postat av: Visan

Härlig träningvärk sen då ;) Bra jobbat! :) Jag ska också göra om min design lite men fan va tid det tar haha! Rätt jobbigt ibland :P

2010-04-23 @ 08:46:31
URL: http://visansgoda.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback