lycklig och förvånad

Så nu har jag tackat ja till landstinget sommarjobb.
hmm..? Känner mig typ, lite, delad?
haha, jag vill, men de känns som att jag inte kommer ha ork,
typ..! Iomed att jag kommer jobba vanliga kontorstider så
är de förmodligen samma tid varje dag, tidig morgon sen eftermiddag.
Haha, inget jag är sådär supervan vid,
dessutom, hur ska jag fåt tid till att träna på trickskidorna?
Blääääää..!
Men okej, de är nog rätt bra ändå, kommer va hur skönt som helst
när de är över!
Och nu slipper jag tänka på att spara pengar också.
Skönt! (:

Nu ska jag gå och ta en ipren och hitta på nått haha :)
Puss (:

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback