Mamma, kom hem med mina halstabletter!:(

I stort behov av halstabletter.
Men, om typ 3 h kommer dom!
Har kollat på The green mile nu i 3h. Tung film, måste jag säga.
pratar med min syster också, hon är bra saknad hon!
Faktum är, att båda mina systrar är rejält saknade.
Jaja, nu sitter jag här, lagom sliten.
har ätit frukost och en bulle.
Nejuste, en apelsin också till filmen.
ÅH jag har ingen ork till att äta när jag är sjuk :(
Jaja, får bli en billys till middag, i min onyttiga värld.
Bara idag :) hihi
Sen har jag 9 olika uppgifter att göra,
+ en massa annat som jag glömt bort.
men de tar vi när de kommer.
Nu ringde wille så ska prata lite med han iaf,

Hoppas på grillning hos Chrille på torsdag med skönt folk!
I hope so, de skulle va riktigt kul :)
nej nu ska jag prata lite

hörs sen pussar ! :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback