min turdag!?

Alltså, de måste vara något speciellt med idag..
För efter att jag pratat med pappa i telefonen så får jag ett till
samtal..
av landstinget!!! Dit jag sökte sommarjobb men inte fick något.
(Dom lottar ut 100 st som får sommarjobba.)
Och nu ringde dom och sa att de va någon som hade avböjt
och inte ville sommarjobba längre, och då hade dom slumpat
fram mig av 2000 andra sökande!!!
I die.
Haha, snacka om tur, och nått som är ännu mer ofattbart
är att de är från v. 25-27 och pappas jobb är direkt efter de och 2 veckor framåt!
Så alltså kan jag ta båda jobben, och tjäna dubbelt!
It´s insane!
Allt på en dag.. haha, lite för mycket för min oförbereda hjärna,
så jag bad om lite tänketid och sa att jag skulle ringa upp imorgon,
så imorrn ska jag ringa och säga att jag tar de!
haha, shit, måste sova på saken nu..! Mycket som snurrar,
jag har blivit medryttare på en superfin häst, fått 2 sommarjobb,
och massa mer, hoppas de fortsätter såhär! :D

Godnatt och sov gott alla <3 :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback