Morsningkorsning.

Imorse vaknade jag ovanligt pigg faktiskt.
Gick upp och duscha och sen åt en god frukost!
Fixa iordning mig och åkte till skolan, blev ingen skjuts idag,
men buss kan va skönt att åka de me, hihi.
Sen skola med lite redovisningar osv. sen datakunskap.
Och nu ska vi få välja olika inviduella val till 2an och 3an,
jag funderar på matte B eng B, alternativ medecin (healing, och mediciner
som inte är gjorda på labb, utan typ blad och så, låter rätt kul faktist)
och pedagogiskt ledarskap+ idrott B. Men, jag vet inte säkert än.
Vi får se helt enkelt :)
Nu ska jag plugga på eng orden vi ska ha uidag, tydligen, fast ingen sagt nått.
och ingen vet om att vi har de heller, för vi ska kolla studieplattformen
fuckingvarje dag. Men nu ska jag pluggggggga vidare
Puss!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback