Mulet..

Hejhej hemskt mycket hej!
Idag har jag haft sjukt ont i huvudet.. inte kul!
Men de gick över liite sen efeter att jag fått en alvedon av
Robin (: Skolan va seg som tusan. Kanske berodde de på huvudvärken?
Jag vet inte faktiskt,men sakta gick de haha!
Sen efter skolan gick jag ner till ån (igen haha) och träffa
Chrille Jossi Malin Emil och nån Fredrik tror jag han hette..
Vi satt och prata, och drack lite öl, de va mysigt faktiskt,
trots att de va mulet :)
Sen gick jag och malin till bussen, och jag vart helt plötsligt
jätte kissnödig!
Haha inte kul attt bo på landet och bli kissnödig när man e på bussen ;p
Menmen, imorrn är de fredag, och de ska bli jävligt skönt!
Men åh va veckan har gått fort!!
Fast, de va iofs rätt så skönt hehe ;D
Nu ska jag göra lite plugg sen äta, pusspuuuuuuss :)

 Saknar dig älskling. <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback