nej usch!

Idag har inte vart nån bra dag :(
Skolan gick helt ok, matteprovet gick helt ok.
tror jag fått G iaf :)
Sen mådde jag bara sämre och sämre, så skippade
eng o sv och drog hem. eller rättare sagt till stan en snabbis,m
missade såklart eng nationella men ska göra de på tors ist :)
Sen har jag sprungit runt och letat skor,
lagt in ett par pumps på omklackning, letat kläder
och sen hem. hittade NADA!
blir så less. hade tänkt unna mig något,
men icke, eller jo, unna mig en chokladkaka. vilket jag inte skulle
gjort, för den var dyr och de vart så torrt i munnen.
nej fy.
så nu e jag hemma har 1000123012909501+85+09502 saker att göra
och vet inte var jag ska börja.
+ att jag har nått konstigt utslag på armen, som jag vill få bort
NU
nej nu måste jag gå, hejsvejs!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback