per gessle och torsdag

vaknade kl 5 imorse WIHO jag försov mig inte.
gick upp och duschade, lääääänge för jag ville
få ur all olivolja jag hade i håret under natten,
sen gick jag ner och packade litegrann
eftersom jag kommer vara borta tills på lördag :)
Så nu har jag packat litegrann, och ska snart upp
och äta frukost.
JAG FÅR INTE(!!!) glömma att köpa strumpbyxor.....
mina e ju fan sönder allihopa :(
men jaja! De ordnar sig.
tror jag.
om jag har medicinsk grundkurs sista lektionen så
hinner jag nog ner på stan en snabbis, bussen går ju 16.20
:o..
men jaja allt ordnar sig, right?
nu ska jag upp och äta frukost och packa lite mer

hörs senare! Pussar :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback