sjukling på hög nivå.

Det jag sa igår, om att jag skulle gå pch lägga mig tidigt så
jag kunde bli frisk, var bara att slänga nånstans.
Gick och la mig halv 10 kanske, somnade runt 1 ?
Låg och vred mig hela natten och muttrade lite halvt
om min onda mage där alla tarmar låg och vred sig in och ut.
Sen vaknade jag kl 06.00 och gick upp och försökte gå
rakt när jag i självaverket höll på att vingla omkull,
satte mig vid bordet och trodde som jag alltid gör när jag är sjuk,
att jag kommer att dö. Så jag sa till mamma att sjukskriva mig,
sen gick jag och la mig. Somnade om lite halvt och vaknade
kl 10 ungefär. Sen låg jag i ca 1h och funderade på ifall
all min frukost skulle åka upp igen efter att jag ätit den.
Det slutade iaf med att jag gick upp och åt lite rostade mackor
och te. Än så länge har det gått bra, känner mig fortfarande darrig
och illamående, en nu har jag iaf fått i mig något :)
Jävligt surt bara att jag missade en såpass fin dag..
lite ledsen över de faktiskt. inget gym och ingen magdans,

jaja. nu ska jag gå och lägga mig framför tv:n eller nått,
känner mig vingligare i huvudet än i bena nu måste jag säga.
Pusshej!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback