Snart!

Så nu har jag dragit fram ridkläderna igen..!
Nytvättade och en (nästan) helt ny jacka jag knappt
hann använda innan jag sluta, haha!
Men gud va nervös jag är!
Tänker på hur jag ska bete mig, hur jag ska se ut, vad jag ska göra
osv. men nu ska jag sluta! haha, jag ska vara mig själv och
de kommer gå bra...!
Från de ena till de andra så får vi se vad som händer ikväll,
hoppas på nått kul, eftersom jag är ensam hemma så
kommer tess över, och vi får se vad vi hittar på :)

Nu ska jag packa ner lite halvonödiga saker i min väska,
som vanligt, men vem vet? Jag kanske helt plötsligt får för
mig att borsta håret?
Nej skämt åsido.
Men ska iaf packa ner lite, oh se vilken väska jag ska ha,
Puss och kram på er!
Och ha en superbra vårdag! :)

Love!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback