SORRY

för dålig uppdatering, men skolan tar ju upp varenda sekund
av ens liv (och hjärna)..
har haft mitt omprov idag, gick faktiskt bra, tror jag! :)
Sen gick jag ner till bryggan och träffa jossi å tess,
vi satt och solade ett litet tag sen vidare till bussen :)

snart ska ja sätta mig framför tv:n och kolla på NCIS
sen vill jag träna.
Käner mig inte alls bra nu.
usch nej haha.
men nej, nu måste jaf fixa lite läxor också,
puss på er (:

BTW NÅN SOM SETT MIN NYCKEL ELLER!?
jävla skit den är borta igen :(

Kommentarer
Postat av: Linda

du kommer ju inte ha tid o hälsa på mej nu när du knegar så mkt :P fast det vill jag att du ska ha tid med!

2010-04-13 @ 21:10:52
URL: http://thecitylimit.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback