svensk sommar

Lasse lindh <3
Nu har jag kollat på arga snickaren med mamma, haha!
lite kul att kolla på faktiskt :)
Har haftr hur ont huvudet som helst..!
Så jag tog en långlång varm dusch och bara njöt
tills huvudvärken försvann haha!
Jätte skönt! Fast känner lite hur huvudvärken börjar komma tillbaka,
men jag har nog hunnit somna innan den hinner bryta ut :)
Så snart ska jag väll sova, så jag slipper sitta trött imorrn.
Väntar bara på att min älskling ska ringa..
får se om han kommer ihåg att göra de haha!
Imorrn är de torsdag, och snart är de fredag!! åh va skönt :D
Imorrn ska jag träffa emil, de va längesen man träffa han,
så de ska bli trevligt! :)

Nej, nu ska jag fortsätta vänta på att Wille ska ringa,
och sen sova, puss och godnatt! :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback