Trött, sliten och förkyld!

Rinnande näsa och tungt huvud.

Känner mig nästan lite magsjuk, men de vägrar jag bli,
för imorrn är de ju provridning som gäller!
Åker dit efter kl 16, sen är jag hemma själv till kl 12 på kvällen,
så tänke bjuda in lite polare och ha tjejkväll..?
Får se om de blir av, men skulle va bra kul faktiskt :)
Helgen har iaf beståt utav grillning, mys, söt pojkvän, hallstavik, rimbo
och trevligt sällskap :)!
Så idag skjutsa Wille hem mig, samtidigt som han övningskörde,
han fyller ju 18 snart, måste börja planera in nått riktigt bra så jag
kan toppa de han gjorde på min födelsedag ;)
Men jag har mina små ideér ... ;)
Från de ena till de andra så ska jag nog åkat till frisören snart,
tror jag ska göra ltie ljusare slingor och sådär, kanske klippa nån frisyr? :)
jaja vi får se, blir nog bra :)

Nu ska jag upp och prata med mamma om frisören och lite annat som
står på inköpslistan hihi ;)

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Linda

värst va ni e förkylda då, har ni inge immmunförsvar ;)

2010-04-06 @ 22:37:41
URL: http://thecitylimit.blogg.se/
Postat av: Visan

Nej det har vi inte!! BLÄ JAG HATAR FÖRKYLNING!!!!!!!

Puss på dig och puss på ljusa slingor, det ska jag me ha :)

2010-04-07 @ 08:30:08
URL: http://visansgoda.blogg.se/
Postat av: William

Haha vi smitta varandra vi:P sjuk e jag me.. Men det va toppen dagar!:D haha efter dedära inlägget börja ju jag längta till min födelsedag!:D

2010-04-07 @ 21:00:11

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback