Valbooooorg

verkar bli bra!
Imorgon åker jag jossi chrille fredrik och emil bort till bålsta
och möter upp andreas och wille :)
Där ska vi grilla och ha de mys
sen är de sleepingover at chrilles place!
på morgonen bär de av till uppsala för att kika
på forsränningen och träffa alla kompisarna,
som de är planerat än så länge så ska vi sitta
i stadsparken och kolla på forsränningen, samt röka lite vattenpipa
och sen på kvällen bär de av till rimbo där vi ska grilla
och sen blir de fest där :)
jag hoppas de blir som tänkt (vilket de oftast inte brukar bli..) men de blir
nog kul ändå ;)
jag hoppas på en hel del sol och glass och trevligt folk och...och..
massa mer!
Men , de blir nog bra tillslut tror jag :)
Nu ska jag fortsätta kurera mig, och hoppas på de
bästa framtill valborg!



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback