Workout!

Oj vilken härlig dag!
sluta 10.40, haha istället för halv 12, är inte de gaaanska bra? ;)
Sen gick jag och Mimmi och gymmade!
Första gången nu för migoch de gick riktigt bra tycker jag,
+ att de va super kul haha :D
speciellt när man har någon med sig, då blir allt snäppet roligare.
Fick tillbaka idrottsprovet, fick G..
Men inget att hänga läpp för, sånt händer :)
Sen åkte jag till stallet, eftersom Jojje fått en chiropraktor (eller hur
de nu stavs..) så kunde jag inte rida honom, men jag tog in han och
ryktade honom noggrant och gick ut och gick lite :)
De va härligt att bara få vara faktiskt.
Så nu är jag hemma iaf, och de ska bli skönt att inte ha något
att göra imorrn haha!
Förutom skola då, men att kunna komma hem sent åså,
kanske ska sola vid bryggan igen?
De är ju så himla fint ute :)
Älskar vädret, gör mig så glad, och de är så himla skönt! :)
Nu är jag på topp humör och jag ska göra nått att äta
eftersom jag inte hann med nån annan lunch än en ynklig macka
och lite bär, haha!
Så nu e jag hungrig ;)

Take care! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad äre för häst du har börjat rida? ^^

2010-04-14 @ 19:59:54
Postat av: Linda

Tack för din fina kommentar, jag blev väldigt glad!! :)

2010-04-14 @ 20:14:34
URL: http://thecitylimit.blogg.se/
Postat av: svar anonym.

jojje heter han, ett halvblod :)

2010-04-14 @ 21:27:42
URL: http://ssuslin.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback