YEEEEEES!

Idag kom min "klänning" och mitt träningsset ! :D (ursäkta för dålig bild, orkar inte redigera hahha)
klänning, tunikan, tröjan vad man nu vill kalla de var iaf jättefin! :)
fint mönster, och den satt jättebra!
I love it!!
Träningssetet var också jätte bra, stor och fin rosa yoga boll,
matta, elastiska band och en såndär "I'm sleeping bitch" grej man har för
ögonen när man sover, inte för att de står I'm sleeping bitch,
men ed brukar ju stå så på sånna haha!
Men den är också i en fin rosa/lila färg och jag är supernöjd! :D
Nu ska jag plugga lite mer och sen fixa lite här :)
Puss och hoppas jag inte smittar någon med min hemska förkylning!

Kommentarer
Postat av: Linda

jättefin!! Sitter som ett smäck ;)

2010-04-27 @ 19:33:50
URL: http://thecitylimit.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback