YEEEES!

Nu har jag som ni kanske vet, lagt hästarna åt sidan ett
tag, fast, igår på jobbet så pratade jag ed en tjej som
hade häst i ett stall i knutby, och stallchefen där (tror jag de va)
hade en häst som hon behövde en medryttare åt väldigt omgående
då hon har fått barn, och hon beskrev hästen och jag kände direkt,
att de va nått för mig. Så hon gav mig nummret till hon som har hästen,
så idag ska jag ringa!
För er som kanske inte vet, så har hästarna varit en väldigt stor del utav mitt
liv, och dom har betytt otroligt mycket för mig, något som jag inte
insåg när jag slutade.
Så ni kanske förstår att de här betyder väldigt mycket för mig,
haha, de känns som att jag kommer kunna leva på denhär känslan
i åratal.
Men jag ska inte hoppas för mycket, men nu är jag verkligen sugen på
att få komma ut och tävla, träna och bara luffsa i skogen haha,
ÅH jag hoppas hoppas verkligen!
Förlåt för lite halvtråkigt häst-inlägg men jag var tvungen att få skriva av mig!

Take care ! :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback