18:46

Drog ut på en springtur ändå.
Mamsen kom hem från jobbet och skulle ut, så varför inte?
Blev dock en ganska kort en på 30min.
Men skönt vare!
Har inte varit ute på ett tag nu, har helt enkelt inte haft motivationen uppe,
eller lusten, men kanske kommer tillbaka nu?
Ikväll är de fångarna på fortet, denhär gången står de mellan
Idolknuttar och let's dance snubbar!
Men nu är de mat iaf :)

Recepeptet på min smoothie idag:

  • 1avokdo, måste vara mogen, men inte brun!!
  • 1/2 citron
  • lite riven ingefära, kanske 1kryddmått beroende på hur stark man vill ha.
  • svarta vinbär
  • yoghurt (tänkte ta bort alla mejeriprodukter, men var tvungen) med fruktsmak ;)
  • 2dl grönt te (Pukka hette de, men kommer inte ihåg vad de va för smak, nått starkt)
  • apelsinjuice
  • kanel

Måste säga att den blev supergod!
Nästa gång tror jag att jag tar bort svarta vinbären, och kanske ersätter med blåbär eller nått,
men god var den verkligen! :)



Så nu får ni en bild på mig&smoothien, osminkad, ja, men var ju hemma idag så hehe :)

Ha en bra kväll!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback