blåbär!

Har varit ute och plockat mina mirakelbär som ska göra mig frisk :)
Nej men fick ett ryck och kände att jag åtminstonde kunde gå ut och gå
ifall jag inte kunde träna.
Så de blev de, med en plastpåse i fickan fick jag lite bär, haha,
låter som värsta skogsmullen..
Men gott vare! Så nu har jag lite till frukosten imorrn också,
skönt med sovmorgon då!
Snart ska jag kolla på ett havlton tonåring, hehehe, jobbigt värre att vara de.
Och på fredag blir de the baseballs!!! WIHO :D
Så nu ska jag sätta mig framför tv:n,  och mysa med nån utav mina små
marsvin, haha, dom är faktiskt grymt söta!
Ja, jag använder nästan bara google bilder, men snart blir de ändring på de..!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback