destination: Nynäshamn!

  • Inatt kl 00.10 gick färjan, om jag inte minns helt fel.
    Under dagen hann vi med att:
  • Packa
  • åka in till Visby
  • äta kebab
  • tappa bort 2st utav mina ringar.. vart lite ledsen där då de var dom enda jag köpt där, förutom en till som jag hade gjort sönder tidigare..
  • Åt kulglass på nån glass grej med 140 olika smaker, och de inkluderar ben&jerrys, GOTT!
  • solade
  • mådde illa av glassen 
  • kollade på eclipse och skrattade åt småglin
  • skrattade och höll på att dö
  • åt middag som bestod av nån soppa: ramslökssoppa som servitrisen beskrev som gotländsk gräslök? Jaja, den va inte så god iaf. Dyr om inte annat.
  • åka till färjan
  • sova
  • och kolla på film :)

Allt detta på.... 12h, lite bra iaf, måste jag säga, för vi gick minst 1 mil den dagen, över hela visby.
Sen vart hemma i uppsala halv 6 tror jag, och då hämtade mamsen upp mig
och vi åkte hem, jag däckade i sängen, skönt!

Veckan har varit super! Förutom att jag och Mimmi blev magsjuka, haha..
Typiskt.
men de var mysigt ändå, badat i havet har vi gjort också, och solat :)
jätte mysigt, och de va kul att jag fick chansen att följa med!

Nu ska jag fixa lite med bilderna, och kanske lägga in några sen ;)


Kommentarer
Postat av: Linda

Just ja, du har ju varit ute o grejat.. länge sen vi snackade märker jag. Ja e sämst på att ringa, har ja alltid varit. Men snart flyttar ja ju hem o då måste du ta hand om mina marsvin!

2010-08-17 @ 21:34:49

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback