fotbad!?

Tisdag.. Torsdag börjar jag skolan, imorrn har jag tid hos frissan,
tänk om de blir dåligt?
Honungslond.. passar jag verkligen i de? äh..
De visar sig!
Förhoppningsvis blire bra, annars gör jag de bara lite mörkare sen!
Idag ska jag iaf in till stan och hämta ut Willes armband som har legat på
ingravering sen i juli typ, haha!
Men idag ska jag hämta ut de, och hon på mattsons guld ringde mig och sa
att de va inte samma pris som hon hade sagt, 270kr, utan de vart nästan 400kr
för bara ingravering!!
jaja.. vad gör man inte? haha, nu hoppas jag verkligen att de blir bra!
jaja, nu har jag mycket att se framemot måste jag säga!
för nu hämta armband, imorrn frissan, torsdag skola, fredag kanske tjejmiddag,
lördag 18årsfest, söndag förhoppningsvis bakisdag och skön söndagsspa- tahandombaramigsjälvdaghihi-
och sen börjar förhoppningsvis min och mimmis gymtid, hoppsa för gudsskull att vi hittar nått
bra gym nu också..! och sen får jag träffa min älskling efter 4veckor..! :)
Så de finns minstsagt mycket att se framemot, de gillar jag!
SötAlice har gjort en design till mig, som jag hoppas på att få, så jag kan använda den ;)


PUSS!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback