Godmorgon!

Har jag nämnt att jag blivit marsvinsmamma nu några veckor framöver?
ja, de kanske jag gjorde, men iaf, så har syrran flyttat till wiks konstskola,
och får inte ha djur på rummen, så under tiden som hon letar lägenhet så ska
jag mysa med hennes 3marsvin :)
Den ena, Homsan tror jag de va, är jätte söt, om man håller upp henne mot
ansiktet börjar hon slicka en på näsan, hon älskar tydligen snor?
Mysigt.
Och Lou och Ako, men de ska faktiskt bli mysigt ändå.
Idag är de iaf skola, dock inga lektioner, så vi får se vad vi ska göra idag, haha :)
Sen måste jag gå och kolla på gym idag, hoppas Mimmi e lika pepp..

Har fortfarande ont i hela kroppen sen i lördags, haha.
Kanske går över om jag lägger mig på spikmattan?
Äh får se om de går när jag kommer hem från skolan.
Men ha en super dag så hörs vi sen, PUSS





Snorälskande Homsan, eller var dedär Ako..?


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback