Godmorgon!

Nu har jag gått upp och gjort en god frukost!
Keso, fil naturell, kanel, äpple, linfrö, sesamfrö, solrosfrön, torkad frukt mix
och lite mer kanel ;)
De vart super gott, och till de en kopp grönt te :)
Wille ligger fortfarande kvar i sängen och hostar, den stackarn är sjuk :/
Men de gör inget, jag serverar honom med te och ompyssling,
så jag borde få ett stort + i kanten ;)
Idag blir de en sväng till apoteket för att köpa hostemedecin till Wille.

Igår gjorde vi supergoda kakor!
Nånting ni verkligen borde testa, färdig kakdeg finns på ica i kakhyllan, supergott
och perfekt när man bara vill ha något gott snabbt!
Jag som gillar att baka, men dehär var ändå kul att testa :)

Och de bästa, de är nästan bara "vanliga" ingredienser som man har när man bakar hemma,
inte alls så mycket tillsatt.
Så in i ungen 9min och dom är PERFEKTA!

Så ser degen ut, MUMS :)
Så de blir nog lite ikväll också ;) De finns också ljusa kakor, som jag egentligen ville
ha, men dom var slut, dom är rätt dyra dock, 36kr för den här lillen
men de rä de fan nästan värt..!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback