Godmorgon!

Idag är sista dagen här hemma..
för ikväll drar jag till mimmi och "sover" (!?)
För färjan går halv 5 på morgonen från andra sidan sthlm... kul..
så jag sover nog hellre i bilen då hihi ;D
Nu har jag hängt upp klläder från tvättmaskin för första gången,
kan vara bra att lära sig!
Pappa är i sthlm och ska köpa nå högtalare eller var de va, och
en gräsklippare, för våran gick sönder igår (HEHEHE, hatar våran gräsklippare..)
Och mamma är i jämtland, de märks på kylskåpet kan jag säga
så jag hoppas pappa handlar på vägen hem.
Nä nu ska jag plocka ur diskmaskin och äta frukost, sen ut och springa i de fina vädret! :)


PUSS

Kommentarer
Postat av: Cissi

Ville bara önska dig en trevlig helg =)

2010-08-06 @ 11:33:00
URL: http://ceciliav.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback