Godnatt! :)

Så nu kallar sängen!

Börjar 08.30 och slutar 16.00 inte illa pinkat va?
Eller.. jo. Ganska illa.
Men jag och Mimmi måste sluta tidigare eftersom vi har träning
16.00, och annars måste vi vänta till 7 och de känns lite segt..

Så snart ska jag lägga mig och sussa och invänta ett förhoppningsvis
hårt och svettigt pass imorrn, laddar upp med handduk och fina träningskläder!

På tal om de så skulle jag behöva köpa ett par nya träningstights..


Ett par sånna, fast inte sånna..
haha, en annan färg och lite roligare, men ungefär :)
Har ett par 3/4 men nu när de är lite kallare så kan de nog va skönt :)

Nu ska jag sova!

Godnatt sov gott :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback