Måndag.

Ja, jag är iaf ledig om man säger så.
Ska boka tid hos frissan också, ska slinga de lite och klippa tror jag,
inget speciellt, men ändå, fräsha upp sig är alltid kul!
Blir honungsblond tror jag, dock kanske litelite mörkare än så,
men jag är glad för varje förändring, haha!
Så får Wille sig en chock när han kommer hem från Spanien,
den lyckosten har ju dragit dit i 10dagar med nåra klasskompisar,
lyxigt.
Men ska inte klaga, åker ju till Kroatien den 11sep!!
ÅH VA JAG LÄNGTAR!
Så nu ska jag iaf äta frukos, måste bara komma på vad jag vill äta..
kan inte bestämma mig..
Jaja, igår hade jag världens myskväll med älsklingstess,
fast de va jobbigt att missa bussen och gå i mörkret själv..
haha..
Nej nu måste jag äta så jag hinner göra allt jag ska! :)

PUSS

Kommentarer
Postat av: alice

http://ellaiine.blogg.se/



Klicka på länken till min testblogg, om du vill se en design som jag har gjort till dig babe! <33

2010-08-17 @ 00:04:39
URL: http://lovelya.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback