minimal huvudvärk!

Wiho, har knappt haft huvudvärk idag :D
Fick dock nu senare på dagen, men ändå :)
Har haft lite olika lektioner idag, och en håla på typ 2h..
Men skoldagen har ändå gått relativt fort och varit helt okey :)

Dock var min sömn inte lika bra.. vaknade flera gånger under natten,
både pga katten som kom in och klev mig i ansiktet gång på gång,
och sen utav nån mardröm jag inte minns vad den handlade om,
haha.
Men några timmars sömn blev de allt ;)
Imorrn är de skolfoto, kommer gå åt.. jag vet inte riktigt vart,
men förmodligen inte bra..
äh, vi får se. Bara jag inte glömmer bort de haha!
Vi hörs senare, puss!
Haha fett lik peter griffin i family guy!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback