morgonrock

Nu sitter jag här och har precis ätit världens goaste frulle!
De blev:
  • Melon
  • 2plommon
  • äpple
  • och lingonbröd tror jag de heter, huuuuuuuur gott som helst!
  • te med blåbärssmak (grönt)
  • och kaffe ;D
Så i min morgonrock och ullstrumpor sitter jag och myser, och lyssnar på lite morgonrock haha!
nejmen, idag ska jag antagligen gå ut och gå, eller springa..
och sen lägga på en ansiktsmask, och duscha en varm och skön dusch,
sen in och köpa ett par lackleggings, som egentligen inte är lackleggings,
faktiskt snyggare än så, enligt mig. men de är svårt att förklara, haha.
Jaja, senf år vi se hur kvällen slutar ;)
hahah PUSS
Inte min frukost men bilden här tagen härifrån

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback