nää..

Har fortfarande ont i magen..
Trodde de skulle gå över efter att jag badat, men icke sa nicke,
men jaja, tar en ipren och hoppas på de bästa!
Tror att de är ifrån maten fortfarande, men jag vet inte, ont gör de iaf haha!
Men gud va skönt de va att bada!
vart lite väl varmt efter ett tag, så va tvungen att öppna fönstret och duscha kallt,
och efter de var de skönt igen ;)
Haha, snart drar vi igång nya högtalarsystemet och låter grannarna njuta av min underbara
musik, för nu blire tagga till ikväll som gäller! (trots vädret..)
Nä, men förhoppningsvis blire bra ikväll iaf, men de tror jag nog :)
Vi hörs senare! Puss :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback