Nya frillan.

Nä, så speciellt blev de inte, men de luktar så gott!
Och de är fräscht, nyklippt, nyslingat, jag gillar de!
Bild kommer upp senare.
Så, jag åkte till Salong Diamond imorse, lagom pigg.
Haha, men dom var bra där, inte så proffesionella som jag tycker
dom borde varit, med tanke på priset och att dom fått så pass bra
betyg, för hon som jag hade var utländsk och pratare persiska? eller nått sånt
med en annan tjej i vänterummet, de tckte jag inte var så bra, kändes som att hon
blev "distraherad" på nått sätt.
Men annars så var hon trevlig, och förstod hur jag ville ha de,
och hon gav förslag, och visade produkter som jag kunde använda för att få volym,
de gillade jag.
Så jag skulle kunna tänka mig att gå dit igen nästa gång,
men då vill jag vara mer säker på hur jag vill ha det och så.
Sen tänkte jag köpa saltvatten spray som ska göra håret fylligare, de låter väll bra?
Nä nu ska jag ta ettt fotbad kanske? eller ett bad? vi får se, nått blir de iaf,
börjar ju skolan imorrn, och då kan de vara skönt att bara ha tagit de lugnt dagen innan :)

Så vi hörs sen när jag fått lite bilder på frisyren. PUSS :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback