Ont i fötterna och skavsår i nacken..

Men grymt rolig kväll igår!
Tack och grattis till Pär som fyllde 18år :)!
Började kvällen hemma hos mig, tess kom hem till mig och vi fixade iordning oss,
dunkade musik och stekte hamburgare, haha!
Sen drog vi in till stan, mötte upp Mimmi och var lite ledsen att hon inte kunde följa med..
sen vidare in till centralen och mötte massa från klassen som också skulle dit,
lagom full buss påväg till rasbo, sjöng sönder hela bussresa, lagom kul :)
Sen började festen, hade grymt kul iaf, vart verkligen en lyckad kväll :)



kvällen började förstås med en massa bilder, haha!




och
här börjar bilderna från min fyllekamera :)







Också sista bilden.
Ni får stå ut med röda ögon, så farligt är de väll inte? haha ;)
Ha en bra söndag, puss!


Kommentarer
Postat av: alice

åh va härligt! önska att jag följde med! :P

2010-08-22 @ 16:38:08
URL: http://lovelya.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback