så äntligen hemma..

Varit på stan idag, och hade världens huvudvärk..
och var jätte trött..! tror de beror på vädret, men var inte särskilt kul :/
en hämtade ut willes armband, och de vart hur snyggt som helst!
Hoppas han gillar de också :)
Sen har jag kommit hem, och gjort 2st majskolvar, vart riktigt gott!
Kanske inte så svårt, men ändå ;)
Jag får INTE glömma bort att jag ska till frissan imorrn... för då ere kört!
Nä nu ska jag ta lite vatten och sätta mig och kolla på supersize vs superskinny!
De är ganska intressant faktiskt.. haha :)
(Glömmer lägga in bilder hela tiden.. men de komer lite bilder kanske ikväll!)

Kommentarer
Postat av: Linda

lägg upp bilder på nya frillan sen då :) gör något baaaallt!

2010-08-17 @ 21:32:23
Postat av: alice

men vill du ha det? :) Om du vill, skicka din inloggning till min email, så lägger jag in designen till dig baby! <33

2010-08-17 @ 22:26:40
URL: http://lovelya.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback